You'll see some day, that all along the way I was yours to hold.

Nu sitter jag här på min barstol, framför min dator, i mitt röda rum, med världens bästa Skillet på högsta nivå, förstår inte att jag inte tröttnar på dem. Kan lyssna om och om igen. Och de är just de jag gjort i något år snart. Underbara texter, underbar musik, underbara röster. You just gotta love it!

Hur som helst, stan med Bella och Cicci var väldigt trevligt. Vi kollade affärer hit och dit, gick runt lite och åt. Ja, det vanliga ungefär. Jag hittade dock ingenting, vilket suger, men vi får se. Ska kolla mer någon annan dag.

Jag tänker inte skriva mer än så tror jag, för tankarna börjar sättas i snurr i min skalle. Och fortsätter jag att acceptera dem, kommer det sluta med att jag sitter här gråtandes, och det vill jag inte.


En sista sak bara,
jag gillar dig verkligen som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0