Nästan omöjligt..

.. att vara tröttare än vad jag är just nu. Ögonen vägrar hålla sig öppna, sjukt frustrerande. I morse när klockan ringde snoozade jag så länge jag kunde, tills jag i princip rullade ur sängen och gick och fixade mig. Det var plågsamt med andra ord. Funderade verkligen på att stanna hemma, men duktig som jag är tog jag mig själv i kragen och åkte. Så nu sitter jag här vid mitt kära (läs: kanske inte) skrivbord och driver runt lite. Orkar inte börja med uppgiften jag fick av Sten igår på direkten, tar tag i den lite senare.
Just nu pratar jag med Denise på msn och väntar på att hon ska skicka över lite bilder från när hon och jag var och fotograferade varandra för ett tag sen. Vill ha lite att redigera. Vi prata även om att vi ska åka och fota igen om någon vecka eller så. Det är verkligen skitkul, både att stå framför och bakom kameran, haha. Och är man grymma som oss, blir bilderna skitbra och man kan stolt säga att det var man själv som tog dem eller att det är en själv på bilden! Ruskigt roligt.

I morgon ska jag som sagt inte praktisera utan åka med Bella till skolan. Vi får göra i princip vad vi vill där, så vi hade tänkt fota lite. Typ göra något slags fotoprojekt eller så, kan bli ruskigt skoj bara vi kommer på något bra tema att följa. Time will tell i morgon när vi slår våra klocka huvuden ihop. Haha.

Äh, det var nog allt för nu, jag hör av mig senare, guys.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0