Jag blir så jävla förbannad.

ljkfhldvd fvl uianf äoaDV  FVBÄvnäwsdvSDVÖjdvn S DSDNÅosnÄS ljkfhldvd fvl uianf äoaDV  FVBÄvnäwsdvSDVÖjdvn S DSDNÅosnÄS ljkfhldvd fvl uianf äoaDV  FVBÄvnäwsdvSDVÖjdvn S DSDNÅosnÄS ljkfhldvd fvl uianf äoaDV  FVBÄvnäwsdvSDVÖjdvn S DSDNÅosnÄS ljkfhldvd fvl uianf äoaDV  FVBÄvnäwsdvSDVÖjdvn S DSDNÅosnÄS ljkfhldvd fvl uianf äoaDV  FVBÄvnäwsdvSDVÖjdvn S DSDNÅosnÄS ljkfhldvd fvl uianf äoaDV  FVBÄvnäwsdvSDVÖjdvn S DSDNÅosnÄS ljkfhldvd fvl uianf äoaDV  FVBÄvnäwsdvSDVÖjdvn S DSDNÅosnÄS ljkfhldvd fvl uianf äoaDV  FVBÄvnäwsdvSDVÖjdvn S DSDNÅosnÄS ljkfhldvd fvl uianf äoaDV  FVBÄvnäwsdvSDVÖjdvn S DSDNÅosnÄS ljkfhldvd fvl uianf äoaDV  FVBÄvnäwsdvSDVÖjdvn S DSDNÅosnÄS ljkfhldvd fvl uianf äoaDV  FVBÄvnäwsdvSDVÖjdvn S DSDNÅosnÄS ljkfhldvd fvl uianf äoaDV  FVBÄvnäwsdvSDVÖjdvn S DSDNÅosnÄS ljkfhldvd fvl uianf äoaDV  FVBÄvnäwsdvSDVÖjdvn S DSDNÅosnÄS ljkfhldvd fvl uianf äoaDV  FVBÄvnäwsdvSDVÖjdvn S DSDNÅosnÄS ljkfhldvd fvl uianf äoaDV  FVBÄvnäwsdvSDVÖjdvn S DSDNÅosnÄS ljkfhldvd fvl uianf äoaDV  FVBÄvnäwsdvSDVÖjdvn S DSDNÅosnÄS ljkfhldvd fvl uianf äoaDV  FVBÄvnäwsdvSDVÖjdvn S DSDNÅosnÄS ljkfhldvd fvl uianf äoaDV  FVBÄvnäwsdvSDVÖjdvn S DSDNÅosnÄS ljkfhldvd fvl uianf äoaDV  FVBÄvnäwsdvSDVÖjdvn S DSDNÅosnÄS ljkfhldvd fvl uianf äoaDV  FVBÄvnäwsdvSDVÖjdvn S DSDNÅosnÄS ljkfhldvd fvl uianf äoaDV  FVBÄvnäwsdvSDVÖjdvn S DSDNÅosnÄS ljkfhldvd fvl uianf äoaDV  FVBÄvnäwsdvSDVÖjdvn S DSDNÅosnÄS

Så, alla nöja och glada nu? Delete. Raderat. Borta.


Kommentarer
Postat av: LINDEROTH

Hej ANONYM! :)

Nu var det så att som sagt jag skrev MINA åsikter. Och jag hänger inte ut någon. Ni behöver inte ta det som det. Men om ni gör det och om jag nu skulle ha skrivit om ert "gräl", är det så konstigt att jag ställer upp för min (äkta)kompis? När ni är tre mot en? Ni säger att ni inte mobbar henne, men det tvivlar jag starkt på med tanke på allt ni sagt till henne. Ja visst hon har sagt det, men bara för att hon var ledsen för det. Det var MIN idé att skriva det där i min blogg, och inget jag frågade om jag fick innan heller. Så ingen nödvändighet att ta ut det över henne.



Om ni nu verkligen vill berätta eran HISTORIA ja berätta den då.. men bara så ni vet tolererar jag inte kränkande meningar som att hon skulle vara tvistad i huvudet och inte tänker rätt osv..



Snälla bete er som er ålder om ni nu anser att ni är mognare än mig (vilket ni verkligen får tro att ni är, om ni vill)

2009-05-07 @ 21:45:48
URL: http://dlinderoth.blogg.se/
Postat av: youknowmyname

hej, jag hann aldrig säga tack och det här är enda stället jag kom på, så ursäkta om det blev här.

hoppas det är bra med dig. och hälsa rambo!

hejs.

2009-05-07 @ 22:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0