Jag är inte död

.. bara för att jag inte skriver. Jag är bara så otroligt less på att få kommentarer på saker och ting jag skriver, och på att folk jag inte vill ha någonting att göra med, läser och kommenterar. Därför har jag en ny blogg nu. Som ingen här kommer att få veta om. Jag har den för min egen skull och ingen annans. Likadant varför jag skriver, jag skriver för min skull och inte för dem som läser. Jag har aldrig skrivit om saker jag vet att folk vill läsa om, utan jag skriver det jag vill och om det jag har inom mig.

Nu vet nu. Jag är inte död. Jag gör bara ett uppehåll här. Bloggen kanske blir raderad också? Jag ska tänka på det.

Kommentarer
Postat av: sara

wiie vi får fan ta och ses snart emma, PÅ RIKIGT (skriver här nu för du försvann på msn haha) tror vi skulle kunna ha jattakul i sommar ((: om vi bara lärde känna varnn mer än bara snacka på msn ;)



<333

2009-05-11 @ 23:34:37
URL: http://sannerfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0