Vad ska man säga?

Och så var den här helgen också över, suck. Ge mig några helger till nu på en gång, någon? Jag orkar inte med skolan, haha. Har i och för sig bara historia i morgon men ändå, känns så värdelöst. Äsch det är ett senare problem, haha.

Igårkväll vid åtta tiden bestämde jag mig för att åka hem till Sophia i Hässelby strand där Johanna, mfl var och chillade gärnet. Efter en timmes resa så var jag framme, haha. Woho på mig som hittade, blev nästan lite stolt över mig själv, för det är ju så svårt.. haha. Not. Iallafall vi gjorde inte speciellt mycket, åt popcorn, tog kort och snackade. Kändes som att jag kom ivägen och förstörde deras stämning men det får vi hoppas att jag inte gjort alltför mycket iallafall..
Drack lite vin och hade det trevligt. Vid tolv tiden, eller halv ett kanske klockan var (?) begav jag mig till tunnelbanan för att åka till Jordbro, haha. Vad jag gjorde där behöver vi inte gå in på, men jag kan säga att det var jävligt trevligt. Haha, och välbehövligt.. Sov över där eftersom det blev så sent, var ju inte där förrens halv två någongång, så ah. Fick bli så. Och nu kom jag hem för någon timme sen, och ja. Vad kan man säga? Jag hade det trevligt, haha. Helgen blev helt okej tillslut trots mina negativa jävla tankar hit och dit, men nu känns det bra igen.

Nu har jag precis duschat och fixat lite, tänkte snart lägga mig och glo på någon film eller så, har helt slut. Och har ont i huvudet.

Men jag hör av mig.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0