Tunga, tunga, tunga!

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på tv, haha. Var nog år sen jag gick och la mig såhär tidigt, tror jag. Haha. Men är sjukt trött och fryser som en toke av all jävla is jag sitter och suger på, så det blir trevligt att ligga under alla mina hundrafemtioelva täcken som jag har i min stora sköna säng, haha.

Jag hoppas att jag får lite sömn inatt iallafall, men det ska nog gå bra. Tungan börjar svullna massa nu, så får hoppas jag inte kvävs i sömnen eller något, haha. Fan vad läskigt, äsch. Ska suga av isbitarna tills jag somnar samt ta två alvedon så blir det nog bra. Fortfarande så jävla stolt över mig själv, hoho. Och det kommer jag troligen vara ett bra tag framöver, haha.

Hörs i morgon!

<3

Bjuder på en svullen och fin tunga, hoho. SÅ jävla hett!

Kommentarer
Postat av: Liz

sexy ;)

2009-01-30 @ 10:40:48
URL: http://dublinbaby.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0