Trött med stort t.

Nu är jag precis hemkommen från skolan, phew! Jag är så himla slutkörd, haha! Men jag fattar egentligen inte varför. Måste väl vara för att jag bara sov fyra timmar inatt.. för ah, annars vet jag inte vilken anledningen är, haha.

Naturkunskapsprovet gick bra, tror jag. Det kändes rätt okej iallafall, så tror att  jag får ett godkänt och det kan jag ju inte mer än tacka guden (som inte finns) där uppe för! Strävar inte efter något högre betyg i naturkunskap iallafall. Jag tycker att ämnet i sig suger totalt och jag suger totalt på det så det är väl inte så konstigt, haha. Mycket sugande blev det, höhö. Men suger det så gör det.

Nu sitter jag i soffan och är totally dead. Ska nog ta mig en powernap innan jag ska sätta mig och läsa igenom infor fotoprovet i morgon, det ska nog gå bra det med.. I have to look at the bright side of life, eller något annat poetiskt.

Nej fyfan vad sluddrigt allt känns nu. Måste sova.

Puss!
Even the smell of your perfume makes my heart beat faster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0