Träna?

Jag funderar på om jag ska vara hurtig och träna i morgon eller om jag ska skjuta upp det några månader till när jag ändå är på gång, haha. Har haft Satskort i snart ett år tror jag (köpte det nog i mars förra året tillsammans med Bella) och inte tränat mycket alls.. det är fan riktigt kasst gjort alltså. Speciellt med tanke på hur mycket mamma betalar i månaden för att jag ska kunna gå där och röra på mig.. usch. Får ångest av att tänka på det.

Tror jag gör så att jag packar träningsväskan med kläder osv ikväll, tar med den i morgon och ser hur jag känner när jag slutat skolan för dagen. Slutar vid två-tiden och det var därför jag tänkte att det skulle passa perfekt med en timmes träning också. Vore jävligt skönt att ha någonting att göra dessutom, men också att känna sig sådär härligt duktig och trött i hela kroppen, nej fan! Det blir nog ett träningspass!

Halv tolv ska jag bädda ner mig och glo på Navy Csi, jag ska nämligen upp tidigt i morgon så lika bra att lägga sig redan då. Klockan är iallafall ställd på 6.45, suck. Jag undrar hur det ska gå, men haha. Man kan ju iallafall hoppas på att mobiljäveln inte ställer om sig i natt också. Då jävlar dör någon. You've got my word on that.

Nesh, nu ger jag upp. Återkommer senare eller i morgon.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0