Sunday night, im gonna be alright.

Filmen var faktiskt väldigt bra, men det kan bero på att jag älskar Wallander i allmänhet. Malin och jag skrattade dock som vanligt åt väldigt mycket, som ingen annan förstår humorn i, men det är sånt jag älskar med att umgås med henne. Tillsammans vänder vi alltid saker och ting till något roligt. Och det är så det ska vara. Ger vardagen mer skratt, och det klagar väl ingen på? Inte jag iallafall.

I morgon är det skola igen och vad kan man göra mer än att sucka. Jag är inte alls peppad, men det är väl bara att ta ett djupt andetag och köra på. Har dock bara en lektion och det är skönt. Historia som börjar ett någongång, så blir sovmorgon iallafall, det kan behövas.

Har inget mer på hjärtat, mina kära lärare (fråga: om de nu finns några?) så jag antar att jag avrundar här. Hör av mig senare ikväll eller morgon.

Puss på er!


<3

Bjuder på en fin liten bild på mig och Malin från -05 (tror jag?)
bara för att vi var och är så himla söta. Håller ni inte med om det? Hihi.
Jag älskar dig, min allra bästa vän. <3



 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0