Suck, pust, stön.

Så var måndagens skola över nu också, efter sisådär en timme, inklusive lunch. Nödvändigt? - Nej. Igår kväll ställde jag klockan som vanligt, och vaknade av att den ringde i morse. Klockan stog då på 10.15, trodde jag ja. På mobilen där jag har alarmet var den självklart 10.15, men när jag sen tittade på min andra mobil var den 11.55? JAG FATTAR INGENTING. Mobilen måste ha ställt om klockan av sig själv eller någonting, för igår när jag ställde den gick den rätt. Ah, iallafall, ni kan ju tänka er hur glad jag var när jag upptäckte att den gick fel. Fick fan spader, kastade den i väggen, sprang runt som en idiot och svor för mig själv. Haha, fick ta bussen en timme senare och kom en kvart försent till historia lektionen. Tack och lov för att det inte var någon viktig lektion iallafall, då hade mitt humör sjunkit ännu mer. Usch, en skoldag kan inte börja värre än med en försovning..

Nu sitter jag här som vanligt och ska för en gångs skull plugga lite. Tänkte skriva om muséet vi var på i fredags på historian. Får se hur långt jag kommer idag, men att börja är väl alltid något..

Later bitches.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0