Strejkar totalt snart.

Jag tänker fan ge upp den här jävla bloggjäveln snart eftersom att publishme.se aldrig fungerar när jag verkligen vill skriva.  Som jag sagt så många gånger förr, strejka den inatt när jag fick världens skrivlust, slutade med att jag blev så förbannad och gick och la mig. Haha. Kan någon berätta för mig vad problemet är? Någonting måste det ju vara, och det lär ju gå att fixa också? Idioter, hihi. Här är vi glada och positiva.

Idag är det söndag, och söndagar betyder ångest, tråk och inget mer. I och för sig har hela den här helgen bestått av det, så idag blir det väl en extra frustrerande dag. Jag har suttit inne hela helgen och känner hur det verkligen rycker i kroppen, äckligt är det!

Nu tänkte jag fortsätta dansa runt till Britney Spears - Radar och städa rummet lite, det behövs!

Återkommer senare, OM PUBLISHME.SE VILL FUNGERA. (!!!)

<3


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0