Snabbt jobbat!

Nu är jag redan hemma, eller redan och redan. Det tog sin lilla tid att ta sig fram och tillbaka, speciellt med min sega lilla mamma i sällskapet. Hihi. Alltid gick väldigt bra och smidigt tycker jag. Kom dit och fick komma in i ett rum, fick en ögondroppe som förstorar pupillen så att läkaren ska komma åt. Sedan fick vi vänta en stund. Därefter gjorde dom operationen illa kvickt! Tog inte mer än tio minuter och var inte alls farligt. Det enda negativa var att det var väldigt ansträngande för ögonen, men det är det lätt värt! Där efter fick jag en till droppe i ögat, vilket är min största fasa då mina ögon är så känsliga, och sedan gick vi in i ett undersökningsrum till. Där fick jag sätta på mig glasögonen och läsa på en tavla, märkte redan skillnaden! Såg redan två rader "mindre" och då är det ändå inte slutresultatet. Helt jävla faschinerad! (hur fan stavas det?) Huvudet och ögonen är lite ansträngda men det lägger sig med dagarna sa läkaren. Helt underbart skönt att ha de gjort och det var inte alls lika farligt som jag trodde. Tack och lov!

Nu ska jag, mamma och mormor åka till Mcdonalds och äta. Hör av mig senare.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0