Skolstart.

Idag har skolan satt igång igen, och vem är duktig och skolkar första dagen? Jo, jag. Inte alls likt mig, men vad ska man göra när man har ett fotoprov som man inte alls hunnit eller kunnat plugga till? Bättre att jag gör omprov nästa vecka när jag har alla stenciler och har kunnat plugga på ordentligt. I morgon ska jag ju dessvärre inte gå heller, eftersom jag ska till ögonläkaren. Tror bara de ska göra en undersökning innan operationen och sen antar jag väl att jag ska dit för att träffa läkaren också. Så brukar det ju vara. Äsch, det visar sig halv elva i morgon!

Vad händer idag då? Halva dagen har ju redan sprungit iväg, haha. Som vanligt när jag är hemma. Går upp vid tolv-ett tiden, och ligger sedan i sängen några timmar efter det. Så duschar man och så har yttligare en timme försvunnit. Men sånt är livet.

Mamma kommer väl hem med tre iskalla redbull snart och då blir jag glad, haha. Apropå det. Jag har funderat väldigt mycket på en sak senaste tiden och det är att jag måste börja bli nyttigare. Jag kan säga redan nu att redbull kommer jag inte kunna skära ned på, för utan det överlever jag inte. Men att dricka så mycket läsk som jag gör, och äta så mycket skitmat som jag gör. Det har jag tänkt skära ned på. Jag vill verkligen kunna visa mig med stolthet på stranden utan att skämmas ihjäl och vilja gå i ide. Vi får se hur det går med den saken, men vatten istället för läsk är iallafall en bra början! Tycker ni inte? Någonstans måste man ju börja.

Nu ska jag gå och fixa och dona.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0