Skäms.

Provet gick ju rent sagt åt helvete och det är en sak som är säker. Jag skäms som fan för det här. Foto är det jag brinner för mest och är det jag verkligen vill satsa på, så klarar jag inte ens ett litet prov i b-kursen? Skämmigt. Men det var fan svårt. Jag kan fan inte alltför mycket om bländartal, skärpedjup och vad det nu kan vara, och det var just sådana saker som provet innehöll. Jag tycker att jag kan det jag behöver kunna för att kunna ta de bilderna jag vill, och det är jag nöjd med, fan. Blir så besviken på mig själv i varje fall som helst.. men man kan inte alltid vara en duktig ängel.  Jag orkar inte ens tänka på det, blir bara så uselt besviken på mig själv.

När jag kom hem la jag mig i soffan med mammas bärbara, mös med hunden och glodde på tv. Det var skönt fast jag höll på att somna, så gick och tog ett varmt och skönt bad istället. Vaknade till liv först men sen somnade jag om igen, typ. Haha. Jag förstår inte hur jag kan vara så trött, helt konstigt. Ska gå och ta en redbull alldeles strax, det behövs känner jag.

Hade tänkt fota om en liten stund, men vi får se om orken som behövs dyker upp. Hör av mig senare, pluttisar!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0