"Shoppat jeans i Kista"

Hahaha, tänk att de fyra orden kan vara så svåra att säga! Om man inte koncentrerar sig när man säger det, låter det förjävligt, haha. Fast det ger en bara ett gott skratt. Iallafall, jag kom precis hem från Kista där jag har umgåtts med Malin, samt shoppat ett par jeans och en topp/klänning. Jättefina båda två! Men nu blir det inge mer shoppande på ett tag.. pengarna bara rullar iväg. Hemskt.

Vad jag ska göra nu är en väldigt bra fråga, haha. Sitta här och glo lär jag väl göra och plugga borde jag också göra, men jag oorkar verkligen inte! Suck. Måste ta mig i kragen för en gångs skull och göra det! Wish me good luck.. i wont make it..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0