See you thru

Jag förstår inte hur dagarna kan springa förbi så jävla fort, när man inte gör en endaste vettig sak. Så otroligt irriterande, tycker jag att det är. Vissa dagar hinner man fan inte ens blinka innan det är dags att gå och lägga sig igen. Som idag, vad har jag gjort för vettigt? Jag har vaknat, duschat, ätit, skuttat runt, gått till affären och varit en snabbsväng i Solna centrum. Världelöst känns det, men men. Kanske blir bättre någongång i livet..

I morgon ska jag till ögonläkaren så därför måste jag gå upp tidigt. Haha. hur fan skadet gå? Har inte gått upp tidigt på jag vet inte hur länge.. kommer vara som en levande död iallafall! Blir väl trevligt för mamma och ögonläkaren, haha. To bad for you, säger jag bara.

I morgon hoppas jag även på att få umgås med Bella och Becca, mina sötnosar. Men vi får allt se hur det blir. Någonting skojsigt ska vi väl allt hitta på ändå. Men mest av allt skulle jag vilja ligga i en viss människas famn. Fan vad jag vill komma dig närmre. Varför ska det vara så komplicerat att nå dig? Blä.

Har suttit och lekt massvis med min cam idag. Haha, förstår inte hur man kan ha så tråkigt att man sitter och gör fula miner samtidigt som man ser sig själv i camen och skrattar? Fyfan ibland sjunker man lågt. Haha. Eller kanske bra att man kan roa sig själv iallafall? Haha. Vafan vet jag.


<3

Nu ska jag lägga mig i världens skönaste säng och försöka somna. Hörs i morgon. Sov gott!

Puss!
JAG GILLAR DIG SOM FAN, DITT LILLA CHARMIGA SVIN <3

Kommentarer
Postat av: Denise

Aldrig sett dig i uppsatt!

2009-01-09 @ 16:00:34
URL: http://turnar0und.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0