School.

Just nu sitter jag i skolan och fördriver tiden med att sitta här. Helt otroligt tråkigt men vad ska man göra, haha. Vi börjar inte förrens vid halv tolv med medie kommunikationen, och lunch har vi redan ätit så finns inte så mycket annat att göra.
Naturkunskapen var som vanligt, väldigt givande (läs: inte) och den kunde man lätt ha skippat. Gjorde ingenting annat än att prata med Cicci och lyssna på musik. Bläh. Börjar ge upp dom lektionerna alltså, finns fan viktigare saker än att sitta där och lyssna på hans jävla babbel.

Efter medie kommunikationen slutar jag och det ska bli skönt, är helt slut. Bläh, ska nog hem och sova en stund då tror jag, haha. Och jag som skulle vara hurtig och träna.. fan vad jag suger.

Den 8:e februari kanske jag, Cicci och Bella ska åka på kryssning! Jag hoppas verkligen att det blir av för det vore väldigt, väldigt skoj får jag lov att säga. Cicci vill se och träffa sina grabbar så har frågat min käre mor om hon kan följa med så att vi ska kunna åka. Man måste ju ha någon över trettio med sig för att få åka som 18åring, och under 18, haha. Håll en tumme, så ska det nog gå vägen.

Äsch, nu har jag inte mycket mer att skriva.
Uppdaterar när jag kommer hem.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Denise

När ska vi åka då?

2009-01-20 @ 17:49:22
Postat av: muulin

ååh jag villde också följda med :(

2009-01-20 @ 20:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0