Piss.

Idag känner jag bara att det är en pissdag. Jag är trött, hängig och har ont i huvudet. Ställde klockan på halv elva igår, så den ringde i morse. Jag ringde upp mamma och bad henne sjukanmäla mig och sen somnade jag om igen, till typ halv två. Haha, jag fattar inte varför jag är helt slut? Halsen smärtar idag också och huvudet sprängs - jag har inte tid att bli sjuk! Suck.

Justja, jag tänkte ju färga håret idag, men jag vet inte hur det blir med den saken. Beror på om mamma har lust att köpa hårfärg påvägen hem från jobbet och om jag vågar? Vågar jag? Haha, hade tänkt färga typ mörk blont men ändå inte mörkt, haha. Jag vill vara blondin, och så är det. Haha. Äsch, vi får se hur det blir. Måste fan klippa mig också, så kanske går till George så får han fixa och dona, han är världens bästa frisör, så de så!

Ska ta bärbara nu och lägga mig brevid hunden i soffan och sätta på någon bra film hade jag tänkt. Orkar inte sitta här..
Hör av mig.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0