Överlevde.

Här med vill jag berätta att jag överlevde första skoldagen, haha. Det var ju en jävla tur för mig de! Haha. Som om jag inte skulle ha gjort det liksom.. Iallafall så hade jag ju bara en lektion, vilket var svenska. Tycker dock att det var en jävligt onödig lektion men äsch, vi fick iallafall en scen skriven, så nu är det bara one more to go. Sen ska det filmas! Jävligt dåligt dock att vi ska filma och inte göra någonting i design, trots att vi går designblocket? Vår klass är en blandklass med både design-elever och film-elever, och vad är det då som bestämmer att vi ska göra film? Aja. Sånt är livet, kanske blir en uppgift kopplad till design nästa gång? Vem vet.

Nu har jag precis varit ute med voffsiluffsen och ska alldeles strax sätta mig och plugga igenom till naturkunskapsprovet i morgon, hur det nu ska gå. Men jag måste fan klara skiten, men så svårt ska det väl inte vara. Vi har fått instuderingsfrågor och svar, så det är bara och sitta och försöka trycka in skiten i skallen. Det ska nog gå bra!

Hör av mig ikväll, bitches!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0