Otroligt besviken men samtidigt lättad.

Jag mailade min fotolärare nyss och frågade om det verkligen var nödvändigt för mig att göra omprovet på fredag. Jag menar, varför göra ett prov om det varken höjer eller sänker ens betyg? Jag ligger redan på godkänt och kommer inte kunna höja mig genom att prestera bra på det, så därför stannar jag där. Foto B - avslutat, betyg: G. Jag är så jävla missnöjd samtidigt som det känns väldigt skönt att inte behöva göra om provet. Har haft ångest och stressat över det så himla länge nu, så det känns skönt att kunna koppla bort det helt och hållet.

På onsdag börjar Grafisk design B, och jag ser verkligen fram emot den kursen, fick MVG förra gången och det ska jag fan klara den här gången också. Jag måste hitta mina krafter och börja kämpa igen, annars kommer alla mina betyg sänkas och det skulle fan inte mitt självförtroende klara av.

Vad mer kan man skriva? Skolan tar upp allt just nu och det resulterar i tråkiga inlägg, och tråkigt innehåll. Förlåt för det.
Kanske hör av mig senare om jag kommer på något bra att skriva om.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0