Not a good one.

Igår var ingen bra dag, idag är ingen bra dag - den här helgen är helt enkelt inte bra överhuvudtaget. Åt helvete med det. Det är just på grund av det som jag inte skriver, för det finns ingenting alls vettigt att skriva om, och skulle jag trots det skriva, skulle det bara bli en jävla massa deppsnack och det gillar vi inte. Iallafall inte jag. Sänker mig själv på vägen när jag plågar mig med det.

Äsch, nu ger jag upp, kanske ska lägga mig i sängen och glo på tv? Vem vet var jag ska ta vägen och vad jag ska göra. Inte ens jag själv vet, så det kan ni ju fundera på. I morgon är det fittsöndag också, gah vad uppiggande allt är just nu. Not. Aja, puss!

<3


The closer you get, the more my body aches,
one little stare from you - is all it takes [v]

Kommentarer
Postat av: Jonna

Cheer up honey! Du var jättejättejättefin på bilden!

2009-01-18 @ 14:50:20
URL: http://jatteroligblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0