No regret.

Godmorgon på er. Igår kväll somnade jag sjukligt tidigt, jag tror jag gick och la mig och kollade på film vid halv tolv, och slockade direkt. Stängde av båda mina mobiler och bara sov, det var himmelskt. Jag har nog inte somnat så tidigt på ... år.
Inatt kunde jag sova också och det var skönt, sov nog tretton timmar eller något, i sträck! Haha, nu är jag dock inte alls utvilad, vilket jag borde.. men icke sa nicke. Tungan känns helt okej, fast i morse när jag vaknade och hade druckit en kopp nyponsoppa så blödde det som fan, det gjorde mig rädd. Haha. Fast han sa ju att det kunde blöda och att det bara var ett tecken på att det läker, så det är nog ingen fara. Slutade ju på direkten också.. så det är nog ingenting att oroa sig för. Jag bara längtar tills svullnaden går ner och jag kan få leka med den, haha. Jag ångrar fortfarande inte alls att jag gjorde den, trots att det gör lite ont och att det är lite knepigt att äta. Men jag börjar ju iallafall få in tekniken så det är nog ingen fara. Åt en macka och en cheeseburgare igår, så idag kanske det går lite bättre till och med. Men jag ska ta det lugnt så det inte går fel, vore hemskt.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Måste plugga och det är en sak som är säker. Måste skriva på min engelska uppsats och skriva klart ett arbete i historian. Skriver jag inte engelska uppsatsen får jag IG och snälla gode gud (som inte finns), låt mig inte få det. Jag måste kämpa, kämpa, kämpa. Svårt bara när man inte har några krafter alls. Jag har iallafall kommit så långt att jag öppnat ett dokumet, skrivit rubrik och en inledning. Nu då? Snälla kom och hjälp mig någon!
Måste ta och leta efter papprena vi fick för typ tre hundra veckor sen, frågan är bara var dom är någonstans.. äsch, får ta och leta igenom min bunt med papper, tar nog bara sisådär hundra år. Eller mer.

Jag hör av mig sen lovers, puss!

<3

Och ja, den är fortfarande svullen som en jagvetintevad. Men jag är så stolt, fortfarande! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0