Mulle Tha Meck on A Smäck.

Fråga mig inte vad rubriken betyder men någonting lär den väl säga. Ja, iallafall för mig, Becca och Bella. Hoho, nu är det jul igen. Eller något. Idag vid åtta tiden mötte jag dom i stan och sedan for vi hem till min bror, spelade lite guitar hero och trummor, det var najs och våran framtid kanske är att starta band och bli svin rika? Vem vet. Skulle inte vara helt fel iallafall.
Efter att vi fått kramp i varje del av våra kroppar efter allt spelande, så gick vi hem till mig, spelade lite shot-spel och gjorde egna turkiskpeppar-shotar. Smarrigt värre. Efter det gick vi en promenad till Statoil, och sedan träffade vi en snubbe som är jävligt wierd och rätt så ... tråkig. Men sånt är livet. Vi fick iallafall en liten biltur och en värmande bil att sitta i. Vi har också varit en sväng i Mulle Tha Meck parken och det var lika jävla trevligt som vanligt. Helt underbart mysigt är det där, och det kommer jag alltid stå fast vid. Haha.

Nu ska vi typ sova, eller något. Man vet ju aldrig vad som händer, hähä. Är man porrig en gång, är man det föralltid. Och jag vet att ni älskar oss.

<3

<3

Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0