Malin och Vera

Nu kom jag precis hem från Märsta där jag umgåtts med Malin och Vera. Först gick vi en promenix till Willys där dom köpte hårfärg och sedan begav vi oss hem till Vera och fixade deras hår. Blev jättebra på dom båda tycker jag!
Jag blev jättesugen på att färga också, så kanske ska ta och göra det i morgon, blir ingen skola för min del. Jag orkar verkligen inte med historian och sen känns det bara så himla onödigt. Jag tror bara vi ska skriva klart våra arbeten och det kan jag likaväl göra hemifrån.
Kände nu när jag gick hem från tåget också att jag börjar få grymt ont i halsen. Det bara kom helt plötsligt, men buhu vad ont det gör nu. Nästan så att det värker upp och runt i hela nacken, suck. Jag har inte tid att bli sjuk nu.. men vi får väl se om det är falskt alarm eller inte.

Nu ska jag sno bärbara och lägga mig i sängen och kolla på film, är helt död.

Puss och natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0