Let myself down.

På grund av att jag inte kunde sova speciellt gott inatt, så blir det nog ingen träning för min del.. samtidigt som jag vill som fan, så orkar jag bara inte. Ah, vad ska jag göra för att kunna somna tidigare på nätterna, blir galen på att andra saker ska gå bort just på grund av det, så jävla onödigt..

Aja, klockan ringde iallafall i morse och det är väl en jävla tur för den, haha. Annars hade jag slängt den i väggen lite hårdare än igår och det tror jag inte att den hade mått speciellt bra av, mohaha.

Måste ha drömt världens läskigaste dröm inatt, usch, jag ryser av bara tanken. Jag kan inte beskriva den ord för ord för ju mer jag tänker igenom den, dessto mer suddig blir den i skallen på mig. Men det var iallafall så att alla i min omgivning var ute efter mig.. Jag skulle dö och det var alla fast beslutna om. Kommer ihåg att jag satt på Ulriksdalsstation och blev överfallen av fem stycken killar - alla som jag i verkligheten kände och som stod nära mig. Men de hade lurat mig bara för att kunna plåga och slutligen döda mig. Tillslut blir jag inlåst i någon jävla lägenhet och blir torterad, blä.. Kommer även ihåg hur jag springer iväg från Ulriksdal och in smått vid en parkering och skog, så kommer en gubbe som jag tror ska vara till min hjälp, men så ger han mig världens hånleende och då förstår jag han ska vill döda mig också.. jag har tydligen (?) ett jävla rep på mig som jag stryper honom med, helt klockrent, jag lovar måste trott att jag var cowboy i drömmen eller något, haha. Så han blev jag av med iallafall.. och så ringer jag en viss sötnos, men får en diss som vanligt (så som det faktiskt är irl) och han säger att han vägrar hämta mig.. Blir lika ledsen som alltid och så fortsätter drömmen med någonting som jag inte kommer ihåg. Det jag däremot kommer ihåg är hur den slutar. Jag står i köket med mamma och tårarna bara forsar, jag vet inte alls var jag ska ta vägen. Så vänder jag mig mot henne och säger typ "Jag vill se den", så går jag in i badrummet, och ser en mask av ett ansikte. Ni vet såna som man kan se i filmer där folk låtsas vara någon annan? Dom där ögonen stirrade på mig, det var den människan som gjort mig mest ont av allt, och ändå hade hon bara varit fejk. Fan att jag inte kommer ihåg vem som var skyldig på riktigt.. Nej fyfan, ingen rolig dröm kan jag säga, kan ha varit därför jag inte sovit speciellt gott heller.

Jag önskar att man kunde spela in drömmar, precis som den jag drömde inatt. Det jag skrev nyss är säkerligen inte ens halva drömmen, och det är ju för att ju mer man försöker tänka på detaljer i en dröm, faller de bort. Jag skulle vilja se min dröm på film men jag kan säkerligen säga att jag skulle bli rädd, för fyfan vad jag var skraj när jag vaknade. Trodde alla var emot mig och ville döda mig fortfarande.. but thats just a dream and i hope it will stay that way.

Nu måste jag sminka mig och sen ska jag iväg till plugget och ha naturkunskap och mediekommunikation, suck. Men jag hör av mig ikväll.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Molly

Men usch! Vilken äcklig dröm! och att det var en mask av den personen som hadse gjort dig mest illa också, usch usch! (a) <3

2009-01-20 @ 09:20:17
URL: http://everytiime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0