Kvällspromenad.

Nu har jag precis kommit in från en kylig men trevlig kvällspromenad med hunden. Det har blivit någonting jag gör ofta nu på senaste tiden, och det är jävligt bra och skönt! Fast utan telefonen skulle det nog gå åt helvete, tråkigt att gå själv ju. Idag pratade jag med min Bella i typ 45 minuter, alltså var jag ute i över det. Sjukt bra jobbat! Haha, lite stolt får jag väl lov att vara ändå? Kanske är någonting man borde ut och göra varje kväll? Man mår så mycket bättre av att röra på sig. Måste komma igång med träningen också..

I morgon blir det nog att pallra sig till skolan, trist men sant. Har ingen som helst ork eller motivation till det, men i morgon måste jag. Det är fan dags att tänka lite på närvaron.. iallafall försöka. Men hade tänkt gå dit, och eftersom jag bara har grafisk design så hade jag tänkt kolla om vi fortfarande har Mr Snygg som vikarie eller om vi har våran riktiga lärare den här veckan. För det känns väldigt värdelöst att gå dit och göra i princip ingenting när man inte ens kan få visa sin riktiga lärare vad man kan. Jag kör hårt när han kommer tillbaka istället, isåfall! Det visar sig.

Sen i morgon ska jag ta två hål i öronen till också, woho! Det ska bli nice. Hade tänkt ta ett till "vanligt" och sen ett högre upp på örat. Jag vet inte vad det heter? Haha, men ni förstår nog. Kommer bli grymt snyggt. Sen har jag, Bella och Malin snackat om att pierca tungan också, och jag är lätt på nu. Vill verkligen göra det. Det är så jävla hett, haha. Kommer typ få kåtanfall på mig själv, med min långa tunga.. hoho.

Nej nu är det dags att göra någonting annat, vad vet jag dock inte?

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0