Jag känner mig som en svullen banan.

Idag är tungan mycket, mycket mer svullen men det är faktiskt inte alls så farligt som jag förväntat mig. Jag trodde typ det skulle bli så illa att .. jag vet inte, haha. Hemskare iallafall, men icke. Och det är väl ingenting att klaga över, jätteskönt är det!

Jag sov inte alls gott inatt, vaknade nog varje timme och hade ont, drack några klunkar iskallt vatten och somnade om igen. När jag sedan vaknade av att klockan ringde var jag dödstrött och hade grymt ont, men gick upp och duschade och så ändå. Tog två alvedon och en burk med is och begav mig till skolan, haha.
Jag trodde att smärtan skulle vara outhärdlig typ, men det är den verkligen inte alls. Inte någonstans, även fast man säkerligen kan få den inblicken av att läsa det jag skriver.. men det är faktiskt inte så farligt, det är mest ovant och.. konstigt liskom. Känns nästan som att man har träningsvärk i tungan, haha.

Jag fick till och med i mig en cheeseburgare idag, haha. Det gäller bara att hitta tekniken och stoppa allt i kinden som en liten hamster och sen tugga, FÖRSIKTIGT! Kommer man åt staven gör väldigt ont, som en blixtsnabb ilning av smärta, men sånt man får ta, jag menar det var ingen som tvingade mig att pierca tungan! Så vill man vara fin, får man lida pin och det är exakt vad jag kommer göra. It will be fine.

Har inte så mycket mer att skriva just nu faktiskt. I helgen blir det en lugn helg, ska mest vara hemma, vila och plugga. Det kan behövas för en gångs skull, haha.

Men jag hör av mig i morgon!


<3


Puss!

Kommentarer
Postat av: Diddi

haha, grattis jag åt pasta carbonara en timme efter jag tog min. svullnaden borta efter två dagar. ingen is och skit. det sliter as mycket på tänderna inget bra med piercing. fett snygg dock! :D

2009-01-30 @ 23:01:24
URL: http://deedie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0