Hemma.

Äntligen så har jag badat och satt på mig mjukiskläderna, är typ helt slut nu efter den här dagen, haha. Mötte som sagt Molly i Solna centrum efter skolan och sen gick vi till frissan och tog hålen. Det gjorde ju inte alls ont, haha. Och jag som typ stressat upp mig smått inför det. Blev helt besviken för de kändes ju knappt, var är smärtan jag ville känna?! Haha. Och alla som har sagt att det "gör så ont att ta där uppe", pff på er, mesar. Kändes ju inte ett skvatt, då gjorde de vanliga hålet mycket, mycket ondare att göra. Fick dock jättefula smycken nu, men det överlever jag nog. Kommer köpa jättefina sen när de läkt ihop ordenligt!

Nu ser jag nästan fram emot att pierca tungan, men ändå fyfan vad läskigt. Men fyfan vilken kick och fyfan vad snyggt det är. Haha, blir helt uppspelt när jag tänker på det. Hihi, hoppas verkligen att det blir av på fredag nu. Vill, vill, vill. Om jag inte får det gjort snarast möjligt så kommer jag säkert banga, det är därför jag vill göra det nu på en gång! Haha.

See you later guys! Förresten, bjuder på en tjusig bild på mitt öra. Haha.


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0