Grafisk.

Nu sitter jag på graf. lektionen, och vi hade inte vikarie idag, tyvärr. Haha, så jag slipper inte undan.. men vi får se hur länge jag står ut. Vet dock med mig att det inte lär bli hela dagen. Men som sagt, vi får se.

Jag vill verkligen åka på kryssningen med Bella och Cicci, den 8e men fan. Vi hittar ingen som vill åka med oss. Mamma har typ hört runt med massa om sällskap, men alla är så jävla tråkiga och vill inte. Buhu. Det vore verkligen så jävla roligt att komma bort härifrån, men ah. Lär väl inte gå vägen denna gången heller. Som vanligt. 
Känner att jag är väldigt positiv idag, eller det kanske jag alltid är? Suck på mig.

Nesh, nu måste jag sluta blogga.
See you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0