Good girl gone bad

Igår kväll mådde jag fortfarande inte prima, så jag sket i att gå till skolan idag och sov ut istället, eller ja. Det var tänkt så. Men det fick man väl fan inte heller. För det första så glömde den som gick sist hemifrån att släppa in hunden till mig, så han låg utanför och skrek samt kraffsade på dörren, så jag var tvungen att gå upp och öppna till honom. Sen direkt när vi ligger och håller på att somna båda två, plingar det på dörren och så börjar de banka som idioter också? Jag var ju tvungen att klä på mig så jag hann inte upp tills dom hann sticka, lagom irriterande. Sen en timme senare ringer mamma och säger att hon är på väg hem och måste låna min dator eftersom deras bärbara krånglar med skrivaren, jaha. Då var det bara att gå upp igen och sätta igång datorn, logga in och hjälpa henne. Vid det laget var jag inte längre trött, utan tog mig en eneridryck och gick och la mig och kollade på tv, med hunden i sällskap förstås. Lyckades iallafall somna om en timme senare och sov till typ halv ett. Det var behövligt och skönt. Då stressade jag smått, gjorde i ordning mig och gick ut med hunden, sen bar jag mig iväg till Solna centrum.

Shoppade jävligt mycket faktiskt, saker som jag är helnöjd med! Blev två linnen (ett svart och ett vitt), två väskor (en stor och en liten), en lång kofta som man kan ha leggins under eller bara ha som vanligt, och en myspys kofta. Haha, så jävla nöjd med alltihopa så det känns prima, även fast 1000:- rykte på nolltid. Köpte världens bästa schampoo och balsam också när jag var på g. Såna saker som är nödvändigt, så det var iallafall inge slöseri och det känns bra.

I morgon måste jag gå till skolan även fast det känns värdelöst, har ju bara grafisk design. Jag vill ha våran riktiga lärare och inte snyggvikarien som man får kåta anfall när man ser. Det är fan jobbigt på riktigt. Haha, så snygg är han.

Nu ska jag hämta en iskall energridryck och försöka plugga lite historia, hur det kommer gå vet jag redan - åt helvete. Men att försöka skadar aldrig.

<3

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0