Fyfan.

Helvete vad jag vill lägga mig under täcket och somna om igen. Jag känner redan nu att det inte är någon bra dag idag och det är det värsta som finns. Så fort man öppnar ögonen på morgonen och känner en skarp smärta i bröstet, allt som tynger ned en faller som på en, på en gång att man knappt orkar komma till liv från sömnen. Att stänna där och slippa känna vore guldvärt.

Jag drömde om Kenzas och hennes hund inatt förövrigt, ganska roligt. Hunden, vad den nu heter, bet sönder mina nya svarta jeans som jag hade köpt och jag blev så ledsen. Fast sen kom vi på att det kunde bli nya modet, och det blev det! Hoho vilken fantasi man kan ha. Eller rättare sagt, vilken tråkig dröm man kan ha..

Ska plugga gärnet på tunnelbanan, iallafall försöka. Kommer få ig på naturprovet, men att försöka är det enda jag kan göra. Ska strunta i idrotten också, makes me feel better, or not. Jag vet inte vad jag ska göra för vilket beslut jag än tar om saker och ting så känns det fel? Hur fan gör man för att känna att man gjort det rätta valet? Om det så bara är om småsaker? Jag vet inte vad jag har blivit för någon..

Grät mig till sömns inatt. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill vara duktig. Jag vill vara bra så som jag en gång var. Det är jobbigt att leva med att man har försämrat sig så himla mycket. På grund av vad liksom? Jag kan inte förstå. Jag hatar det verkligen.


<3

Nu måste jag gå strax. Wish me good fuck, wops, luck i mean.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0