"Framtiden borde vara din motivation"

Just nu är jag bara så opeppad till att gå till skolan att jag vill lägga mig ner under täcket igen, och gråta. Jag har verkligen inga krafter till att ta mig dit, sitta vid en jävla dator i fyra timmar och vara kreativ. Vad är det för nytta? Jag kan fan inte ens vara kreativ längre.. 
En person sa till mig igår att det "bara är att gå dit paya attention och göra sitt bästa", men inte ens det klarar jag? Jag svarade att det krävs kraft och motivation för att uppnå det också, och fick då svaret "framtiden borde vara din motivation." Och det är så jävla rätt. Han har så jävla rätt. Det borde vara så. Men framtiden är ingenting för mig längre, jag vet inte vem jag har blivit. Framtiden är bara någonting som jag väljer att inte se, för den skrämmer mig bara. Alla drömmar lever kvar i mig, absolut. Men det är ingenting jag känner att jag kan nå längre. Inte alls, de är alldeles för långt borta. Förrut var de nära, men de försvann med en del av mig.

Fan vad jag inte orkar med det här. Men ah, Godmorgon på er förresten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0