Fotoprov!

Nu sitter jag i fotosalen och ska alldeles strax göra mitt fotoprov, som kommer gå åt helvete. Jag vet att man ska vara positivt och att det är svårt att lyckas om man gör det med en negativ inställning, men hur fan ska man lyckas när man knappt kan hälften av skiten som lär komma upp? Suck. Aja, jag har redan minst ett godkänt i kursen, så går det dåligt så, är det inte hela världen.. (läs: bara halva) och tur är väl det. Kan ju drömma vidare om mitt höga betyg i foto iallafall, hela kursen har gått och helvete och i morgon är sista dagen.. fuck off på det. Min dröm kanske aldrig går i uppfyllelse? Kanske inte är min grej? Ah! Deprimerande.
Vi fotade lite i studion idag också, det var väl trevligt. Jag och bella är sexiga. Hoho. Pirrar nästan lite i magen när man tittar på oss. Bjuder på några bilder här nedanför.

Nej, nu ska jag logga ut. Hör av mig ikväll fuckers.

Puss!
 

<3 <3 <3

Bella är världens bästa människa och det kan ingen och ingenting ändra på!
Jag älskar dig min lilla pussypussy! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0