Förstår inte!

Jag förstår inte var duktiga-Emma har tagit vägen. Jag var alltid så förberedd inför prov, höll alla deadlines och så vidare. Vafan har det blivit av det nu? Bara skit. Skiter i om uppgifter kommer in sent, pluggar inför proven kvällen innan. Hur fan ska det här gå? Usch. Jag orkar inte veta att jag har försämrats så mycket på en sån himla kort tid. Och jag vet att jag borde försöka kämpa tillbaka dit, men tro mig. Jag försöker, men lyckas inte. Vet inte var motivationen, kreativiteten och orken har tagit vägen.

Tog ett bad nyss, med persiko-badsalt, en iskall redbull och försökte läsa på instuderingsfrågorna till naturkunskapsprovet i morgon. Att försöka skadar inte, men det känns inte som att det fastnar i huvudet på mig och det gör mig så sjukligt frustrerad. Hur gör ni för att plugga inför ett prov? Vilken teknik använder ni? Fan, behöver fan hjälp. Haha. Blä.

Nej äsch, har inget att dela med mig av på hjärtat just nu, så jag kanske kommer in en sväng till senare ikväll? Ska nog ta och ge pluggandet ännu ett försök. Fan, jag måste klara skiten.

Roligast idag:
"Brunslick och blåstång"
HAHAHAHAHAHAHAHAA och mera HAHAHAHAHAHA. Gråtit av skratt ungefär femtio gånger på grund av det där idag. Jisses vilken humor man får ha. Tänk perverst så fattar ni vinken!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hahahah exakt de där läste jag upp för min kompis på ett café som vi satt på.. DOG AV GARV!!

2009-01-12 @ 21:48:24
URL: http://cecilianygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0