Bella och Becca!

Tack gode gud för att vissa människor finns till ibland alltså. Just nu snackar jag om Bella och Becca, mina änglar! Ikväll var dom på Chris Brown konserten och efteråt mötte jag dem vid centralen, de båda var i extas. Skuttade runt och hade kåta anfall på Mr Kris Brun, haha. Jag förstår inte riktigt, men jag accepterar det. Jag kan ju iallafall hålla med om att han sjunger ju som en ängel och dansa kan han ju också, haha. Det där med kåta-anfall vet jag inte riktigt om jag kan hålla med om dock..
Efteråt drog vi iallafall hem till Becca, där vi är nu. Och vad vi ska hitta på inatt vet jag inte riktigt, men kul lär vi ha. Det har vi alltid.

Vissa saker snurrar runt i skallen på mig, så har väldigt svårt att koppla av. Hade jag suttit hemma nu, ensam i mitt rum, hade jag gråtit röven av mig och därför tackar jag verkligen B och B för att jag fick spendera kvällen med dem istället. Jag måste avrunda här för fortsätter jag skriva kommer jag bara bli deppig, och det har jag inte tid med. Inte när jag har två av mina bästa vänner brevid mig. Jag trivs så jävla bra med er och tack för att ni jämt ställer upp för mig!

Hör av mig i morgon.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0