Äntligen roliga uppgifter.

Nu har jag bänkat mig här framför datorn igen i grafsalen. Vi har precis haft lunch och jag tog en kyckling sallad och en cola som vanligt, haha. Finns typ ingenting annat gott här att äta, så blir alltid samma sak. Ganska trist, men gott.

Äntligen har vi fått roliga uppgifter att göra nu i grafen. Håller på att göra olika annonser för att lära oss hur man strukturerar upp dem på rätt sätt. Jätteroligt tycker jag att det är, exakt såna uppgifter jag tycker om att göra. Jag älskar att pilla med text och bild och ordna en bra sammansättning så att det ser proffsigt ut. Och om man får skryta lite så tycker jag att jag har ett bra öga för det, blir oftast snygga grejer som jag dessutom blir nöjd med. Haha och det händer inte ofta. 

Nu ska jag forsätta, hör av mig sen!


<3


Ignorera texten, den suger, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0