And here we go again.

Nu börjar helvetet då, skolan. Det kanske inte riktigt är så illa som det känns just nu, men blä, jag har ingen ork alls. Visserligen är jag inte speciellt trött just nu, men jag har bara ingen motivation till att sitta instängd i en skolsal. Haha, och svenskan känns väl lite extra hård eftersom jag vet att jag, Bella och Johanna kommer få stryk. Hoho, så kan det gå.
Nu ska jag alldeles strax ta min iskalla energidryck ur kylen och gå till bussen. Tack och lov för att jag har min nya älskling - ipoden <3, nu. Hade verkligen inte klarat av att åka fram och tillbaka från skolan varje dag utan musik!

Ikväll blir det till att plugga sönder på naturprovet i morgon. Go me, jag har inte ens papprena hemma i dagsläget. Haha. Och onsdag blir det fotoprov. Hur fan ska man klara't? Äsch. Det blir kvällens problem det. Hör av mig senare.

Puss!

Still want you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0