Trött, ont, trött, ont.

Idag är en väldigt mycket mindre bra dag. I morse vaknade jag vid nio, duschade och fixade och begav mig sedan till plugget för en, väldigt onödig lektion. Jag, Emma, Cicci och Bella har fått skjuta fram våran historia lektion så vi börjar tidigare och slutar tidigare, och dessutom är det bara vi fyra där då, så himla skönt eftersom jag avsyr hälften av dom andra i gruppen.. Var en väldigt intressant genomgång Anders hade idag, trots att jag höll på att spy några gånger, haha. Hemskt att ha sån här mensvärk, brukar jag inte alls få, men jo nu minnsan! Nu ska kroppen plåga mig lite extra, när jag har annat ajaj att tänka på. Suck. Efter det åkte jag iallafall hem och sov två timmar, det var gudomligt skönt.

Mamma ringde nyss till Tyroon i percing studion eftersom att jag fegade ur och inte vågade, haha. Pinsamt när man låter som man gör och dessutom håller jag gärna käften och vilar tungan när jag får tillfälle för det. Han sa iallafall att det inte alls är någon fara att tungan fortfarande (!) blöder, för att det kan blöda upp till en vecka efteråt. Så pust, nu kan jag andas ut lite, haha. Jag vet egentligen att det inte är någon fara men det är bara själva grejen att det är i munnen som gör mig nojjig, jag vill ju inte att någonting ska gå fel.. Ska in dit om typ två dagar och lipa lite för honom och se så att allt ser finfint ut, men det gör det nog!

Nu ska jag försöka få i mig lite pasta och bacon.

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0