Stolt!

Jag känner att jag börjar hamna i en bloggsvacka igen, eller vad man nu ska kalla det. Har inte haft någon ork alls att skriva, men nu jävlar tvingar jag mig själv, haha. Någonting i mig vill skriva, men orken räcker inte till. Suck så lat man kan vara.
Just nu kanske jag inte är alltför sugen på att skriva eftersom jag precis har skrivit klart min engelska uppsats! Jag är så stolt över mig själv. Började skriva idag och ble helt färdig. Har hunnit rätta den typ hundra gånger också, så nu är jag faktiskt nästan nöjd. Fast ah. Kommer inte få mer än ett godkänt i engelska b iallafall, så. Varför vara för stolt när jag gör så jävla dåligt ifrån mig? Äsch. Nu är den klar iallafall, ska bli skönt att lämna in den i morgon.

Inatt sov jag tre timmar och ändå har jag orkat med hela dagen. Det känns jävligt duktigt alltså, haha. Låg och pratade med Emil i telefon hela natten och det var verkligen uppskattat! Jättemysigt var det verkligen. Tack gode gud för att såna som han finns till, vad vore världen annars?
Trots lite sömn orkade jag sitta tre timmar vid en dator och designa min energidryck, haha. Det är i grafisk design vi sysslar med det. Rätt skoj när man har en idé faktiskt. Sen efter grafen hade projket och företagande där vi hade prov. Satt och skrev i över två och en halv timme och det är jag också jävligt stolt över. Hade inte pluggat ett skit, men jag hade tur att man fick ha våran pärm med massa skit i, annars hade det inte fungerat. Jag hoppas på ett godkänt iallafall.

Nu ska jag snart lägga mig i sängen tror jag. Om det inte blir lite telefonsnackade ikväll igen. Men det visar sig. Jag kanske skriver mera i morgon, beroende på hur seg jag är. Haha, man vet ju aldrig med mig. Men det kanske ni har lärt er vid det här laget?

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0