Good morning

God morgon allesammans, haha. Eller rättare sagt god förmiddag, eller är det eftermiddag? Hahaha. Idag är det verkligen ingen bra dag och det kändes direkt när jag vaknade i morse. Världens mensvärk och en öm tunga är faktiskt ingen höjdare.. jag lovar.  Svullnaden har typ släppt helt och hållet idag och det är väl skönt, fast den varar lite, iallafall gjorde i morse när jag vaknde. Lyckades nog skölja bort det mesta.. som tur är. Snuskigt! 
Nu sitter jag och försöker få i mig en macka, det går sisådär. Var inte riktigt en smart idé eftersom brödet blir klibbigt och gärna fastnar runt staven.. wellwell, något måste jag ju få i mig. Bara att kämpa.
Snart ska jag hjälpa mamma att färga håret och sen ska jag nog lägga mig och vila en stund, har så otroligt jävla ont i magen.. Hör av mig någongång! Puss på er!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0