Trött är bara förnamnet

Godmorgon, nu har jag bänkat mig här vid mitt skrivbord på praktiken igen. Idag tröttare än någonsin, haha. Fast det kunde varit mycket värre, fick trots allt två timmars sömn och ett mycket trevligt sällskap, så jag klagar inte för fem öre. Blir nog dessvärre ikväll när man känner hur tröttheten smyger sig in på en och man ligger där utan sällskap..

Igår kväll mötte jag som sagt upp the old man (läs: the man who think he is old, but not really is that at all, haha) vid pendeltåget och sen så gick vi hem till mig, busade lite med vovvilutten och nästan direkt la vi oss och glodde på tv i min härliga säng som det tydligen bara var fel på? Haha, bullshit! Min säng är den skönaste som finns, punk slut - end of discussion. Vi bråkade, kramades, disskuterade världsfrågor, pussades, busade och hade det allmänt trevligt om jag får säga det själv. Jag gav även gullet en mycket fin födelsedagspresent, mohaha. Jag är grym, eller inte. Lite ibland bara. As I said, jag kan om jag vill och det håller jag fast vid, haha. Somnade väl efter mycket om och men med ett stort jävla bitmärke på ryggen och vaknade upp av att klockan ringde vid tjugo i åtta.. Suck sa vi båda två. Fan, vad jag ville ligga kvar där bredvid honom och bara kela. Jag mår så jävla bra då, speciellt i dennes sällskap. Something is happening inside of me, exactly as I told you. Nej nu vill jag inte tänka mer på det, haha. Blir nästan rödrosig om kinderna bara av tanken. Och ja, jag är liten och feg. Bara för att vissa andra börjar närma sig halvvägs till femtio, åldernoja kallas det lilla gubbem. Men min tid kommer väl den också.. haha. Iallafall kvällen var underbar och likaså morgonen även fast jag är en levande död på mornarna så livade kyssarna upp mig rejält, hihi. Nej nu glömmer vi den kvällen och hoppas på att det kommer fler liknande.. snart, snart, snart.

Så, vad händer idag då? Jag har ingen aning. Bella har hoppat av sin praktik, så det blir inget lunchande och inga luffarabdulla pauser längre.. Tråkigt men sant. Vi får se hur jag gör med detta, jag känner att det är för lite för mig att göra och att jag bara är ivägen för dem här. Om jag ska fortsätta praktisera här vill jag ha saker att göra, lära mig och utvecklas.. Tyvärr känner jag inte att jag gör det just nu. Utan jag sitter bara bort tiden och väntar på att få gå hem.. But time will tell, jag får se hur det blir. Jag och Bella Baby hade tänkt ringa till Jan Banan idag och se om han vill ta emot oss som praktikanter. Han är en fotograf för dem som inte vet och när vi läste foto a kursen var vi hos honom och gjorde en intervju. Han  var jättetrevlig och sa att det bara var för oss att höra av sig om det var någonting, and Jan Banan, now its time to prove that you keep what youve said! Var ungefär två år sen dock, haha. Så igenkända lär vi inte bli, men man kan alltid försöka. Trying gives no harm.

Nu ska jag fortsätta att bara sitta här, ska försöka blogga mer under dagen. Men ni känner väl mig vid det här laget? Jag måste förbättra mig.. but im working on it.

Puss!

Now it is time to open up and show the innermost,
I really want to spend more time with you.
You are divine, sweetheart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0