Those eyes can not ever lie

Jaha, så sitter jag här då alldeles ensam, i mitt tråkiga rum. Tyst är det dock inte, utan sorgliga jävla låtar dånar ut från högtalarna. Just nu Takida - Curly Sure. Jag älskar verkligen den låten fortfarande trots att den är en aning sönderspelad. Men den har satt sig i mitt hjärta, in some kind of way.

Jag har nyss ätit middag, hamburgare blev det. Riktigt smarrigt för en gångs skull faktiskt, haha. Brukar inte vara min favorit annars, men det var över förväntningarna idag. Innan maten tog jag ett långt bad och en promenad med min käre vän kameran. Jag blir riktigt ledsen på mig själv. Det känns som att mina skills när det gäller att fotografera bara rinner ut i sanden, likaså min kreativitet. Himla tråkigt när jag brinner så för det. Men jag antar att det går i vågor, nu i sommar kanske jag blir lika nördig som jag brukar, haha. Jag hoppas det. Tre av bilderna jag tog blev iallafall helt okej. Tråkiga men ändå fina, or what you want to call it. Slänger upp dem här nedanför, så kommentera gärna. Det peppar mig bara!

Jag funderar på att lägga mig i ett bad, igen. Det är som himmelriket. Det är varmt, man får vara i fred, avslappnande och helt enkelt underbart. Det absolut bästa jag vet är ett varmt bad, samtidigt som mobilen ligger bredvid och dånar ut en massa bra musik. Tända ljus och släkt i taket skadar inte det heller, det är underbart. Dock mysigare med sällskap, men fan. Sällskap gör väl allt mysigare och bättre?

Jag förstår inte varför jag är så himla sällskapssjuk av mig vid vissa stunder. Det kommer i vågor (som allt annat här i livet) och när det är som värst kan det vara riktigt illa. Jag kan få nästintill ångest och panikattacker om kvällarna när jag sitter i mitt rum, ensam. Ensam, ensam, ensam. Varför skrämmer ensamheten mig så himla mycket? Det är frusterande när jag inte vet hur jag ska hantera det.

Nej, badet blir det nog tror jag. Skriver mera senare.

Puss!

<3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Becca

Jätte fina bby :D<3

2009-04-16 @ 23:07:09
URL: http://hallelujahmoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0