Sunshine on a cloudy day

Så var surpuppan tillbaka med tanken om att skriva ett litet inlägg till, haha. Humöret är en aning bättre nu dock, trots att jag snart dör av tristess här. Kom in från lunchen för ungefär en halvtimme sen. Satt ute i solen, åt och pratade med Cicci i telefonen, det är härligt det! Om det ändå bara kunde sluta blåsa så kallt, så hade jag varit nöjd. Faktiskt lite småkyligt när vindarna slår emot en.

Kollade ticktack tidigare idag och såg att jag fått mail från min engelska lärare. Och fan vad det knöt sig i magen på mig. Det var nämligen engelska b - betyget hon skulle meddela, haha. Jag var väldigt oengagerad i den kursen och presterade verkligen inte bra alls.. låg på ig gränsen väldigt länge, men när nationella proven kom körde jag hårt och genomförde dem så bra jag bara kunde samt så tog jag igen alla uppgifter jag innan missat och skickade in. Gissa vad detta resulterade i? Jo, ett vg i engelska b! Fan vad stolt jag är. Haha, jag trodde verkligen jag skulle få g- eller liknande på grund av min kassa insats, men icke sa nicke. Jag förvånade mig själv som fan, och jisses vad stolt jag är. Var bara tvungen att skryta lite, stoltheten tog över. Men det är okej ibland va? Haha.

Klockan är nu ungefär tio över ett och jag bara väntar på att få gå hem. Har verkligen ingen lust med att sitta här idag. Bara en tråkig datorskärm att titta på, inget intressant för fem öre, suck. Men i eftermiddag kanske det blir till att åka till Heron City med Bella och Cicci, men vi får se hur det blir med den saken. Time will tell.

Har väl inte så mycket mer att berätta just nu, så ska väl avrunda. Just det, förlåt att jag smittade sig Sebbebbe, inte meningen. Ska jag komma och ta hand om dig så du mår bättre? Tihihi. Haha, ni skulle sett hånflinet på mig bakom skärmen nu, haha.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0