Sova..

.. är verkligen någonting jag borde göra just nu om jag ska orka mig upp tjugo i åtta i morgon. Jag har verkligen ingen lust alls. Praktiken känns bara värdelös, den ger mig ingenting. Och skulle den ge mig något är det isåfall en jävla massa onödig tid till att tänka, vilket resulterar i att jag mår kasst. Jag är en tänkare, något jag endast ser som negativt. Kanske inte i vissa fall, men oftast. Jag önskar att jag kunde stänga av hjärnan och bara vara i nuet istället för att tänka på tider som varit och tider som kommer. Jag önskar att jag kunde veta hur framtiden kommer bli, för den skrämmer mig något så fruktansvärt. Karriär, kärlek, boende? Jag är rädd för allt och samtidigt som jag är det, är jag rädd för nuet och vägrar stanna här. Vill framåt, se nya tider, nya utvägar från saker och ting. Men det är svårt att släppa taget om vissa saker och få livet i en annan vändning.

Nu vet jag inte alls vad jag kom in på för något här, men jag avrundar här och besparar er en himla massa onödiga ord som bildar en onödig text som inte ens jag kommer hänga med i imorgon.

Sängen väntar om en halvtimme och då blir det till att somna till Without a trace, blir nog bra om jag ens lyckas komma in i John Blunds land.. vi får se. Håll en tumme för att det blir lite sömn iallafall. Jag behöver det.

Puss!


Jag vill ha dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0