Solen skiner inte alltid inombords.

Nu är jag hemma efter en liten shoppingrunda i Kista. Mötte Bella, Cicci och Becca på tuben i Solna centrum och så åkte vi till Kista där vi stressade vi igenom typ tre affärer innan dom drog igen och jag fick gå vidare på egen hand. Men jag börjar bli van vid ensamheten nu, så det gjorde mig ingenting.. Finns ingenting annat att göra än att bita ihop och se glad ut. Trots att de gör ont.
Jag köpte två par jeansleggins, ett par vita och ett par ljusblåa, skitfina båda två! Älskar dem, haha. Och sen köpte jag ett turkost linne också, jättefint det med.

Nu sitter jag här och ska snart hoppa in i duschen tror jag. Vi får se vad som händer ikväll. I'll keep you posted.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0