Smile, smile, smile.

Idag leker livet och jag är på strålande humör, haha. Kvällen igår blev riktigt, riktigt lyckad men tyvärr hinner jag inte berätta mer om den just nu, slutade dock med att jag vid halv fyra tiden begav mig till Sebbe där jag spenderade natten. Väldigt trevligt förrutom att han har gjort min hals till något som inte alls är vackert att skåda, haha. Och jag som ska på middag ikväll med Kenneths mamma och pappa, med Molly, Kenneth och mamma då såklart. Jaja, har på mig en tröja som jag hoppas döljer det mesta, haha. Fan inte tjusigt alltså.

Nu ska jag bege mig till stan för att träffa Bella och Cicci, vad vi ska göra har jag ingen aning om, men det blir nog trevligt som vanligt. Jag hör av mig mera ikväll. Ska berätta om kvällen/natten och samt lägga upp lite urtjusiga bilder.

Puss sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0