Seg.

Jag vet att jag sa att jag skulle uppdatera när jag kom hem igår, men det hann jag alls med. Åkte och mötte Bella, Becca och Cicci vid Nacka forum efter praktiken, sedan drog vi till stan, kollade på lite dans på plattan och därefter blev det lite shoppande. Jag köpte ett linne från Gina, ett par skor från Skopunkten och strumpbyxor från H&M. Skorna är jag verkligen helt kär i, sjukt snygga och passar både bra till klänning och till jeans! Perfekt och dessutom sitter de otroligt skönt på fötterna. Trots att jag gick, dansade och skuttade i dem i sju timmar igår så har jag inte alls ont i fötterna idag, sjukt skönt! 
Jag kom hem från stan vid halv sju tiden och då var det dags att duscha, äta middag och fixa sig. Vid nio tog jag bussen till Danderydssjukhus där jag mötte Sebbebebbe. Höll honom sällskap på tunnelbanan hem, kramades och pussades lite. Behövdes verkligen. Tack för glädjen du ger mig.

Både skorna och linnet jag köpte tidigare blev använda på kvällen vid utgången vilket resulterade i att jag kände mig sjukt snygg, haha. Mötte upp Bella i Gullmars och därefter blev det lite strul hit och dit, men tillslut mötte vi upp Denise och hennes kompis för att åka till 360, för att efter en halvtimme vända. Det sög verkligen där, inget drag alls, skittråkigt. Vidare åkte vi till Viper, fråga mig inte varför just dit men det lockade mest. Där hade vi jävligt trevligt om jag får säga det själv. Fick lite känningar i min mage, och fick typ panik direkt, men som tur var släppte smärtan ganska fort den gången och dök inte upp igen, tack och lov!

Var hemma vid tjugo över fyra tiden och slocknade nästan på direkten i min stora sköna säng, underbart! Tack för en bra kväll tjejer!

<3

Nu idag vaknade jag vid 14.00, duschade och åt lite, sedan somnade jag om, haha. Och vid sextiden åkte jag, mamma, Kenneth, Molly och bror min till Texas Longhorn i Sundbyberg för att käka middag, sjukt gott!

Nu sitter jag bara här och gör ingenting, tråkigt men samtidigt skönt. Sitter och söker massa rolig musik i spotify, hittat massa bra! Ge mig, ge mig, ge mig, haha. Well, vi får se vad som händer senare ikväll. Ingen bloggdag idag känner jag, känns som att meningarna inte ens blir korrekta, haha. Trött eller vad? Nja, mest seg. Äsch, nu ger jag upp.

Hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0