Press press press.

Dagen har varit mycket fin, om jag får säga det själv. Vaknade vid sidär tolvtiden, vilket inte var alltför sent om man är mig, haha. Fick frukost på sängen av min underbara mamma, låg kvar, åt och kramades med vovven men när mackorna var slut försvann han lika fort som vinden, haha. Jävla tiggarbebis, men mig gör det inget, för han vet att han får. Delar lika gör vi jämt, haha. Men thats the way you do it when your are best friends!
Efter frullen tog jag en lång och skön dusch för att sedan gå upp och fixa mig. Vid tre tiden begav jag mig in till stan för att hålla Bella sällskap när hon jobbade. Becca kom efter en stund också, mycket trevligt. Vi åt godis, prismärkte våra vackra delar, pratade, skuttade runt och svullade ännu mera. Fillifolly gum köpte vi, jag vet att det säkerligen inte stavas sådär men ändå, thats the way you say it. Det finns nog inga människor jag trivs så bra med som jag gör mer er, bebisar. Ni är världens bästa, tack för att ni finns.

När klockan var sex stängde vi affären och begav oss till Tacobar där det blev till att äta middag, mycket gott var det. Och därefter begav vi oss hemåt. Åkte till bergshamra och missade bussen precis så fick vänta en jävla halvtimme. Men när den där jävla halvtimmen gått tror ni inte bussfan kör förbi?! Jävla idioter, var tre personer i busskuren och ändå kör han bara? Jag fattade ingenting.. inte dom andra heller för den delen. Men som tur var kom 509 två minuter efter så jag fick ta den och gå ifrån Ulriksdalstation, suck. Haha. Borde egentligen maila och klaga, så där kan dom fan inte göra.. bara gasa förbi och se glada ut. Suck vad arg jag blev.

I morgon är de dags för pratkiken igen och jag har verkligen ingen lust. Jag känner världens press just nu. Fick ju en uppgift i fredags precis innan jag skulle sluta och den ska vara färdig, eller det ska iallafall finnas ett utkast i morgon. Hur fasiken ska jag hinna? Blä. Panik, panik, panik. Roligt att faila på första riktigt stora uppgiften jag får. Usch.

Nej nu ska jag fortsätta lyssna på Lars Winnerbäck.

Later pep's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0