Praktik

Godmorgon på er! Just nu sitter jag vid mitt tomma skrivbord på marknadsföringsavdelningen på Siemens, där jag praktiserar. Det är tyst och skönt, men väldigt tråkigt för tillfället, haha. Jag har inte alls mycket uppgifter att göra, vilket är tråkigt, men jag har inte varit här länge alls, så jag antar att jag får nöja mig med den megauppgiften jag fick från början. Den orkar jag dock inte syssla med hela tiden, utan tar den lite hipp som happ, så får vi se vad som kommer emellan, haha.
Jag träffade Bella Baby som praktiserar i huset mitt emot mig nu på morgonen, så vi tog en morgonluffarabdulla tillsammans, för att sen gå in hit och sätta oss och häcka som två idioter.

Det suger faktiskt ganska rejält med praktik just när det handlar om media, för det mesta inkulserar datorer, och det blir man jävligt trött på i längen. Att sitta vid en dator sex timmar om dagen, fem dagar i veckan, går bara inte. Hjärnan och kroppen går inte med på det. Man blir alldeles för uttråkad och sprallig i kroppen. Fan, ge mig lite äventyr istället för en jävla dumburk, haha! Äsch bara att stå ut, bara sisådär åtta veckor kvar.

Nu ska jag underhålla mig på något annat vis. Bara två timmar och tjugo minuter kvar till lunch.. suck. Bjuder på några härliga sommarbilder jag tagit, och funderar på att skriva ut och sätta upp somewhere hemma? Vad tycker ni?

<3 <3 
<3 <3 <3

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Den är bäst!

Roligt att du äntligen börjat blogga igen :D

Puss<3

2009-04-14 @ 15:14:53
URL: http://anangelspatience.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej! Jag har "dagens outfit" i videoform i mitt senaste inlägg (En promenad i vårsolen), tycker du att jag ska fortsätta att ha "dagens outfit" i videoform eller ska jag ha det i bilder?:)

2009-04-14 @ 15:20:14
URL: http://abckarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0