Miss Li..

.. är min gud(inna). Jag tror inte ni förstår hur lycklig hennes musik gör mig. Helt enkelt bäst är hon! Igårkväll fixade min käre vän Jacob hennes nya album till mig och det tackar jag honom grovt för. Jag har lyssnat konstant sen jag gick hemifrån för ungefär två timmar sen, haha. Om och om och om igen snurrar låtarna och jag tröttnar inte. Inte än på ett tag iallafall. Dröjer nog en vecka eller tre.

Just nu sitter jag på praktiken och pillar. Sitter och försöker pyssla med deras gemensamma server där alla produktbilder finns osv. Jag och Sten ska så småning om uppdatera webben och lägga till / ta bort gamla / nya produkter och bilder. Och då ska jag nog även få fotografera nya bilder om det saknas några, kan bli grymt kul! Hoppas det saknas massa bilder, haha.

Idag slipper jag sitta som en loner ute och äta lunch, utan ska gå med Kenneth någonstans här i närheten, blir nog smaskigt hoppas jag.

Jag har inte så mycket mer att skriva just för tillfället. Ska fortsätta lyssna på Miss Li, pilla med bilderna och prata med Teddy, som jag saknar. Liseberg i sommar, darling? Haha. 

Puss!

Kommentarer
Postat av: superteddy

ajjämen :G <3

2009-04-21 @ 10:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0